neděle 1. března 2015

NOVÁ RUBRIKA MOJE KRESBY

Než napíšu tento článek, který bude o nové rubrice moje kresby, tak se vám chci děsně, ale děsně moc omluvit za tak obrovskou neaktivitu na tomto blogu. Jaký jsem měla důvod k tak velké neaktivitě? No tak ten je jednoduchý a klidně se vám s ním svěřím. Důvodem byla VELKÁ LENOST! Ano, byla to lenost, která dala důvod, proč jsem nepsala na tento, teprve začínající blog. 
 Tímto se vám ještě jednou omlouvám a doufám, že mi to odpustíte, ale teď radeji k tomu článku.
O čem bude tedy tento článek, no tak jak už název napovídá, bude o mých kresbách.

Moje kresby: dost lidí může vidět moje kresby na naší facebookové stránce Kreslíme :3, ale tam o nich moc nepíšu a abych to napravila, tak vždy na tento blog přidám svojí novou kresbu a nějak se k ní rozepíšu, ale když jsme u toho rozepisování tak vám o této nové rubrice něco více napíšu. Protože chci tomuto blogu věnovat více času, tak každý týden, tedy pokud bude nová kresba, vám sem napíšu nějaký ten článek, o té kresbě. Napíšu sem techniku jakou jsem to dělala, proč jsem dělala tuto kresbu...no prostě více podrobností o té kresbě. :-)

To je asi vše, co vám k nově vznikající rubrice napíšu, protože mě už víc nenapadá. Doufám, že se vám tato rubrika bude líbit a snad jí budete číst s radostí. :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat