čtvrtek 29. ledna 2015

NÁVODY

Už mnoho z vás mě na facebooku prosilo o nějaké ty rady a tipy jako kreslit či malovat. Přesně tyhle dotazy byly důvod, proč jsem si založila tento blog a myslím si, že to nebyl zas tak špatný nápad. Přemýšlela jsem ale dlouho jestli je to dobrý nápad si založit blog, ale rozhodla jsem se takto a už to tak zůstane, ale už dost vykecávání nebo bych nic nenapsala. :D

CO TO JSOU TY NÁVODY? 

 

Tak podle názvu jde jasně poznat co to vlastně je, ale raději to sem napíši. Na tento blog, pod tuhle kategorii budu dávat příspěvky, které vám pomohou ve vylepšení kreslení a malování. Jak je sem budu dávat? No to budou tři způsoby.
 První je ten, že návody sem budou dávány v takových lekcích, které budou řazeny podle toho, co já uznám za velmi důležité umět a až po věci, které nejsou tak nutné.
 Další způsob je ten, na kterém máte podív vy, co jste i na naší fb stránce. Tam mi pište do zpráv (povinně si přečíst TOTO!!) a tam mi napsat co by jste chtěli a nebo mi to napište do komentářů.
 Třetí a taky poslední zase určujete vy a to je hlasování. Každý pátek přibyde na facebooku příspěvek kde budee hlasovat o dalším návodu, který sem napíši.

No to je asi vše, co byste měli vědět ohledně návodů a stejně už ani nevím. co bych měla psát. :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat